Bill “ insan sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için Yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan tanrının, tanrı da onun içindedir, çünkü tanrı sevgidir.” siz söyleyince bakayım dedim. Altını çizdiğim bir paragraf🌸☺️