sapiens Doğumdan önce çok kitap okurdum bebek olduktan sonra okuyamaz oldum. Yeniden başlamak istiyorum okumaya. Kitapları seven annelerle bir araya gelmek motivasyonumu arttırır diye bu postu açıyorum 🥳 kimler hangi kitabı okuyor?🥰
_ADA_ sapiens ikinci çocuktan sonra ben kitap gibi olmuşum oku oku bitmiyor. Aşk, gerilim, eğlence, komedi ne ararsanız var.
Beyziikoo sapiens Üniversitede deli gibi okurdum ya almalara doyamazdım 🙈 Sarah Jio bütün kitaplarını okudum yeni bir tane çıkaracaktı onu bekliyorum seri yaptım kitaplarını hepsi birbirinden güzel inanılmaz 😍
sapiens Beyziikoo ben de neredeyse tüm kitaplarımı üniversite aldım. Üniversitede en sevdiğim şey kitapçıları gezmekti 😍 sarah jio hiç okumadım ama 😌 hangi kitabını önerirsiniz en çok?
sapiens Zelisblt ben de dediğiniz gibi kendimi veremiyorum ama bu durum canımı sıkmaya başladı kendimi eksik hissediyorum. Kitap okuyabileceğim vakitlerde bakıyorum elimde telefon 🙄
seydaac sapiens şuan Doğan Cüceloğlu Geliştiren Anne Baba kitabını okuyorum. Bundan önce de Kürk Mantolu Madonna yı okudum.
sapiens seydaac çocuğunu iyi yetiştirmek için çabalayan anne babaları çok takdir ediyorum ☺️ Benim de okunacaklar listemde var geliştiren anne baba ☺️
BabyGroot sapiens şu an nihan kayanın iyi aile yoktur kitabını okuyorum. Gerçekten bazı konularda aydınlanma yaşadım diyebilirim herkesin özellikle annelerin okuması gereken bi kitap.
Beyziikoo sapiens Öyle oluyor ya o zamanlar daha aç oluyoruz okumaya öğrenmeye 🙈 Mart Menekşeleri ve Böğürtlen Kışı ilk başladıklarımdı sanırım ama hepsi de çok güzel hangisini alırsanız seversiniz 🤗 Valla şu an konularını unuttuğumu fark ettim ve sevindim bir daha okuyabilirimmm😂😂
sapiens Serobaskan lisede okumuştum o zamanlar siyasete ve ideolojilere de merakım vardı çok sevmiştim anlatım tarzını 😍
Tatlisannedilekk sapiens Doğum yapmadan önce deli gibi kitap okurdum şimdi nerde çocuktan hiç fırsat bulamıyorum ki günde 1sayfa bile okuyabilirsem çok iyi benim için, "Kimberley Freeman-Esir şarkılar vadisi’' ni okuyorum, inşallah bu sene bitirebilirim🤭🙈
sapiens Tatlisannedilekk okumaya çalışmanız bile takdire şayan bence 💐☺️ Dilerim o çaba sizleri gördükçe bende de olur ☺️
seydaac sapiens çok faydası oluyor gerçekten, yanlış bir şey yaptığında nasıl davranmam gerektiğini biliyorum artık 😊
Serobaskan sapiens Bende çok sevdim 😍 okuduğum kitaplar genelde siyasi oluyor 😂 Biraz tarz değiştirmek istiyorum. Bu posta yazılan kitapları not alayım 😍