Hamileyken ve öncesinde çok kitap okurdum elimin altında çantamda mutlaka bir kitap bulunurdu. Çeyizime salonuma koca vitrin yada yemek odası takımı yerine naif bir kitaplık almıştım, hiç göz yormuyor fazlalık gelmiyor. Bebeğim olduğundan beri pek öyle sayfalarca okuyamaz oldum tabi. 4 ayda iki kitap bitirebildim. Şuan elimde İskender Pala, Bülbülün Kırk Şarkısı var, iki aydır onu çok zor şartlarda okuyorum. Bebeğimi uyuturken, gece emzirirken gece lambasında gözüm yorulana kadar ancak okuyabiliyorum. Yani bunu bu şekilde bitirirsem kendimi ödüllendireceğim 🙃 Eğer roman seviyorsanız İskender Pala Efsane hariç diğer kitapları ve Elif Şafak romanlarının hepsini okumanızı tavsiye ederim.
Aşk
Ustam ve ben
Pinhan
İskender
On Dakika Otuz Sekiz saniye
Bunlar ile başlanabilir Elif hanımdan 🤗