Kubra5657 yeymnmmm0 Canım neden olumsuz düşünüyorsun hemen hayırlı olsun Hamilesin Rabbim sağlıkla kucagına almak nasip etsin inşallah
Mavi-64 yeymnmmm0 benimkide bundan daha silik çıkmıştı 10 gün gecikmeyle yapmıştık bence var canım bence hemen Bi kan tahlili ver 😊
Muhasebeciana yeymnmmm0 ozaman pozitiftir canik yeni bir gebelik oldugu icin oyle silik cikiyor benim adetimi 2 gun gecmisti oyle yapmistim silikti kan testinden 2.5-3 haftalik hamile oldugum cikmisti muhtemelen sizinde o sekildedir
Seyma_52 2205yasemin bende bu sabah bu testten yaptım. Normalde adete iki gün kala lekelenirdim . Bu günde adet günüm ama negatif çıktı. Bu test güvenilirdir inşallah 😄
yeymnmmm0 Seyma_52 belli olmaz kandan baktir canim 1 2 gun sonra gelmezse. bu arada kanda pozitif ciktii😍
BademsMam yeymnmmm0 5 dakika içerisinde çıktıysa evet hamilesin. Kan testi ver daha net sonuç alırsın
melike_zynp yeymnmmm0 ahh tebrikler bilioduk gözün aydın . Değer e takılma yükselir o. Sağlıkla kucağınıza aliin inşallah canım 🥰
Muhasebeciana yeymnmmm0 benim 273 müş canim baktim elimde duruyo sonucumda ama her hastanenin deger olcu birimleri farkli benim bu degere gore 2-3 hafta arasi gosteriyo kagitta
Minikoalamm yeymnmmm0 88 çıkmis canım bence seninde gayet iyi iki gün sonra tekrar kan ver yükselişine bak