yeymnmmm0 ikinci hamileliğimide böyle silik çizgiyle öğrendim kan testi pozitif çıktı 5 haftalikken kanamam oldu doktor dedi yüzde 50 yasama şansı var otekinide öyle demislerdi düştü. Eyvah dedim yine aynı şeyleri yaşayacağım aradan 1 sene geçmişti ama unutmamistim cok agladim ama çok şükür kızım dünyaya geldi hepsi aynı olmuo ama çok dikkat ettim cok dinledim asla ağır isler uzun yürüyüşler gezmeler yapmadım. Sende sonuçtan haberdar et bizi zaten hamilesin de tebrik ederiz bari 🥰😇