yeymnmmm0 Pamircik kese ne zaman gorunuyodu. 5 6 hafta gibi heralde. hala adet olacakmişim hissi var ya kasiklarimda
yeymnmmm0 zynn ondan paylasmak istedim. adeti gecince silik ciklanlar yazmişlar. insallah benimde oyledir baska bi sebebi yoktur
Muhasebeciana yeymnmmm0 ilk 5 dk icinde ciktiysa var demek canim benimde oyleydi emin olamayip hemen kan testi vermistim hastsneden 1 saat sonrs sonucum cikmisti kandads pozitifti Allah saglicakla kucsgini almayi nasip etsin insallah
Lsyg yeymnmmm0 Benim daha silik çıkmıştı canım ve hamileydim.. İlk 1 dk da çıktıysa hemen hemen herkes hamile okudum burada da 😁👋
Ssmyldrm yeymnmmm0 testin silik olması neden kimyasal gebelik olsun ki hiçte değil benim de ilk testi silk çıkmıştı hatta sizinki baya baya belli benim ki gölge gibiydi şimdi 16 aylık oğlum var
yeymnmmm0 Ssmyldrm dogru biraz olumlu dusunsem iyi olucak. bi kaybim olunca acaba diye yaklaşiyorum bu sefer
Balkokulumm yeymnmmm0 1 hafta geçikmeyle bundan daha silik çıkmıştı benim ki geç döllenme dedi doktorum.
melike_zynp yeymnmmm0 aynısını yasadim suan kzimi salliom hayırlı olsun yüksek ihtimal var bnde kürtaj oldum hepsi aynı olmuo
2205yasemin yeymnmmm0 ben adet olacağım gün yaptım testi benim de baya silik ama kanda da çıktı hafta içi tekrar gidicem bakalım
Seyma_52 2205yasemin bende bu sabah bu testten yaptım. Normalde adete iki gün kala lekelenirdim . Bu günde adet günüm ama negatif çıktı. Bu test güvenilirdir inşallah 😄
yeymnmmm0 Durukusunannesii bayadir istiyoruz onceki yaptiklarimda bembeyaz olurdu test kismi. silik bile olmazdi
melike_zynp yeymnmmm0 13 hastalıktan kürtaj oldm çocuk kendi düştü plasenta yi aldılar . Şuan ki kızım 4 buck aylik