guldem34 yeymnmmm0 ben adet günümde yapmıştım, böyle silik çıkmıştı. Bence var. Eğer istiyorsanız, hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
Pamircik yeymnmmm0 5 gün gecikince kan testine gitmiştim. Gidince keseyi de gördük küçücük bir şeydi. İçinizi ferah tutun ❤
_prens_prenses_annesi yeymnmmm0 bende iki gebeligim de böyle silik çıkmıştı hamileydim ..insallah rabbim gönlünüze gore verir 🤲🥰🌸 hayırlı olsun
Deletedmom_29 yeymnmmm0 ay ben yeni sandim Hayırlı olsun o zaman İnşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olur 🌻
yeymnmmm0 zynn ondan paylasmak istedim. adeti gecince silik ciklanlar yazmişlar. insallah benimde oyledir baska bi sebebi yoktur