Minikoalamm yeymnmmm0 88 çıkmis canım bence seninde gayet iyi iki gün sonra tekrar kan ver yükselişine bak
Miranannesi11 yeymnmmm0 hamilesin yüksek ihtimalle daha yeni olduğu için silik çıkıyor kötü düşünme bir kaç gün sonra tekrar yap net çıkar internete inanma
ArassMom_ yeymnmmm0 Benimde bu şekildeydi hamileliğin ilk haftalarında böyle olabiliyor denilmişti şuan 7 aylık oğlum 🥰 Kan tahlilinden baktırın kesin sonucu o veriyor 🤗
EsraArslan4525 yeymnmmm0 kurtaji ne zaman olmustu eğer yeni ise benim yengemde öyleydi kurtajdan bir ay sonra test yaptı pozitif çıktı beta hcg sanirim kolay kolay düşmüyor ondan öyle çıkmıştı teste doktor normal gebelik yok demişti
Muhasebeciana yeymnmmm0 benim 273 müş canim baktim elimde duruyo sonucumda ama her hastanenin deger olcu birimleri farkli benim bu degere gore 2-3 hafta arasi gosteriyo kagitta
yeymnmmm0 Muhasebeciana doktorumu aradim canim onemli olan artmasi takilma sayiya dedi. elimde degil birazcik takiyorum 🙈
Sakine38 yeymnmmm0 ben ikinci çizgiyi silik gördüm gözün aydın benim de böyle cıktı çünkü bu salı günü yaptım 😊🤗
Muhasebeciana yeymnmmm0 evet ama dedigim gibi her hastanenin deger oranlari farkli canim benim bu degerlere gore yaninda kac haftalik oldugu yaziyo 2-3 hafta arasi gosteriyo