Yesillimon valla bende aşı yaptırdım 2.dozunu grip oldum cok kötü 1 hafta kendıme zor geldım maske ıle dolastım evde burnum akıyo şıp şıp sürekli silmekten yara oldu falan.Portakal limon sıktım içtim.ıhlamur,bal ve limon yaptm içtim iburamin soguk algınlıgı ve antıbıyotık kullandm cok skur oyle atlattım.Benmde öksürük vardı eşim sağlıkcı aşının etkisi dedi.Ama ilk aşı oldugumda sdce bas donmesı ve bulantı olmustu oda 1 gün sürmüştü.