Cheddar Yesillimon siz bir daha gidin şikayetlerinizi anlatın nefes darlığı çekiyorum diye ayak yapın test yapsınlar. Doktordaki rahatlıkta maşallah. Geçmiş olsun
Yesillimon Cheddar Çok sağol cnm ayni hastaneye gitmedim bu sefer baska hastaneye gittim anlattım sikayetlerimi direk test yaptilar.
minikbaykus Yesillimon geçen gün burun akıntısı hapsuruk baş ağrısı şikayetiyle nezle belirtileriyle gidip test yaptırdım. Öksürük vs yoktu. Pozitif çıktım. 14 gündür karantinadayim
Atikeemre14 Yesillimon bende 1 ay önce asi olmuştum ama iki hafta önce covid oldum grip gibi atlattım doktorumuz aşıdan dolayi Afif atlatiyirsun dedi bence test yaptırın benimle birlikte kızımda covid oldu
Sonsuzmutluluk Doctor Emziren annelerde kullanabiliyor mu bu ilacı bende gribim bebeğim hasta 1 haftadır peşinde koşturmaktan çok terledim klima altında kaldım hastanede üşütttüm gözlerim burnum akıyor
Atikeemre14 Yesillimon İnşallah değildir benim kızıma test yaptılar ama biz öyle öğrendik bebeğin kaç aylik
Minikkusuumm Yesillimon kaynım gripti 2. Doz aşısını oldu 1 2 saat sonra gribi arttı yatak döşşek oldu
Mom622626 Yesillimon ilk iki hafta antikor üretimi oluyormuş, iki hafta sonra bu kadar ağır semptomların olması normal değil bence yarin bi test yaptır.
Atikeemre14 Yesillimon Benim kızımda 21 aylık ondada grip gibi hafif öksürük vardı ateşi yükseldi calpol ve dolven dönüşümlü vermemiş söyledi doktorumuz o şekilde atlattık daha iki gün oldu karantinadan cikali
Yesillimon Atikeemre14 Gözünüz aydin cnm☺oglumda ates olmadigi için iburaminle,bisolnatur verdim 3 gün toparladi ama yine de hafif öksürüğü var.