3 gündür hastayim grip oldum bugün öksürük yoğunlaştı ve konustugum esna da daha da çok öksüresim geliyor.
Neyse akşam hastaneye gittik grip diyince direk pandemi tarafina yönlendirdiler doktorun odasina girdim anlattım şikayetleri mi,aşı oldun mu dedi evet dedim,ne zaman oldun dedi 2 hafta olacak birinci dozunu oldum dedim,aşı dan sonra bu sikayetle gelen çok oluyor normal dedi 🙄test yaptırayım mi dedim,gerek yok aşı nın koruyuculugu var zaten dedi.
Sekretere de şüpheli yazdırdı beni parol yazip gönderdi şimdi ben neyim covid miyim degil miyim hiç birsey anlamadim 😁