Eylemalya16 bebeğinizin kilosu gayet iyi maşallah birde her bebeğin gelişimi farklı benim kızım 6.ayina kadar aşırı kiloluydu doktorlar görenler ebeler sadece anne sütü almasa obez dicez derlerdi sonra durdu kilo alması ek gıdayı sevmedi tabi belki zaman sonra süt de yetmedi. 2 buçuk aylıkken de 7 kiloydu 63 cm idi boyuda 5 buçuk aylıkken kontrole gittik 10 kiloydu şimdi veriyor bile oturup ağlamak istiyorum 🤷♀️😭