Eylemalya16 bende emzirmiyorum mama yiyor herkes bugun bile küçük gelişmemiş diyorlar 😅 ama ben öyle düşünmüyorum çünkü bakıyorum normal kiloda şuan ve benim kızım 38. Haftada doğurdum ve 2550 doğdu şimdi bakıyorum normal standartlarda olmuş kızım o yüzden seninki o standartların üstünde zayıf deme o yüzden maşallahı var Allah nazardan saklasın 🤗