Gayet ıyı kilosu canım bızımde 6100 dü 2aylıkken doktor 200 gr daha alsa şişman kategorisine girer dedı 🤣 2 saate bır emzırıyordum 3 saate cektık bebegın mutluysa saglıklıysa sıkıntı edilecek bir durum yok zaten 4ay dan sonra az alırmıs bebekler hareket ettikce🙈😊