Eyllece meme reddi yapıyor çünkü emzik ve biberon daha kolayına gidiyor. Mamayı kaşık biberonla vermenizi öneririm. Benim bebeğim 43 günlük, normal doğum yapmama rağmen tam anlamıyla sütümün gelmesi bir ayı buldu. Stres yapmayın, kaşık mama meme şeklinde giderek çözersiniz. Biberonu unutur, bebek büyüdükçe çekiş gücüde artıyor sütler çoğalıyor merak etmeyin. Şimdi çok küçük hemen alışır siz kararlı olun yeter. 😊