Beyzza Beyzza bebek tuttuktan sonra şırınganın ucunuda dudağının kenarından içeri sokup biraz biraz sıkmaya devam ettim çünkü biberonun hızlı akışına alışmıştı memeyi hemen bırakıyordu. Açıkcası her her mama oluyor üstümüz başımız ıslanıyor ama birkaç gün deneyim bence şırınga eczaneden veya sağlık ocağından alabilirsiniz bir tl falandır yada biberondan ellleriyle sıktırtabilirler😊 onun dışında doktor önce emzir sonra mama ver demişti bi süre çift gittik çünkü birde aşırı açken de denemeyin mesela bi iki fırt ağzına mama verin açken o sinirle memeyle hiç uğraşmak istemeyebilir çok tok olursa da zaten hiç almaz
Eyllece Beyzza zaten ben memeyi sıkıp süt ucundayken agzına veryorm bir kere cekyo o sütü alıyo devamına ugrasmyo aglamaya baslıyo cekse gelecek zaten hemen ama ugrasmyor hiç. Bu yöntemi denycem bi arkadas daha bahsetms 🙄🙏🏻 umarm işe yarar. Ne kadar zmn aldı senın
mervece1 Eyllece göğüs ucu çıkmayan anneler için uç satılıyor silikon onu tak bide o şekilde dene biberon zannedip emer alışınca biraz biraz çıkartıp dene sonra alışsın. Ben bunu uygulayan bi anne olarak söylüyorum başarılı doktor tavsiyesiydi ayrıca😂
Eyllece mervece1 demek her bebek hemen emmiyor. Ben bunu öyle sanyordm. Bebek emmek istemedi neye ugradgmı sasrdm 😔 slikon ucum var cnm. İşe yaramadı ama deneyecegm yine keyfi yernde oldgnda
Eyllece Derinn97 sabah sezryan a girdm aksama kadar denedik 🙄 en son doktor mama verin dedi aksam mama verdk. Bide ilk günler sarılık riski vardı.
emelblbnk Eyllece bende sezaryen oldum.enfeksiyon kaptık 5gun ayrı kaldık.sut sagip gönderdim.biberona alışmış.almadi. Şırıngayla yavaş yavas ağzına saldım aç kalmasın diye. Sonra memeyi ağzına soktum. O direndi ağladı.ben hem direndim hem ağladım bi iki denemede aldı şükür. Biberon vermeyin. İnşallah emer annesi 😍
Eyllece emelblbnk gecms olsn masallah aldrmşsn sonunda. Ben o kadar aglıyorki dyanamıyorm 🙄 sanki ona acı veryormsm gibi
Ecemipek Eyllece benim bebeğim şu an 28 günlük. İlk doğum yaptığımda aynı problemi bizde yaşadık. Sarılık yükselince sağıp sağıp hep biberonla verdim. Mememi tutamıyordu. Sonra medikalden silikon meme ucu aldım. Kızım biberon niyetine emdi resmen 😊 şimdi 1 haftadır emme kuvvetlendikçe Mememi de tutmaya başladı. Bi dene derim biz problemimizi bu şekilde aştık. Bi de stres yapma. Önemli olan bebeğini beslemen.ne şekilde olduğunun inan hiç bir önemi yok.
Eyllece Ecemipek aldm cnm almazmıyım. Emdi ama tam kuvvetli cekmyor emzik emer gibi yalanıyo tmm. Süt cıkıp bebege ulasmadı
serpil1 Eyllece benim hemşirelerim çok iyiydi sadece bebeğimi pozisyon tutular aldı hemen ama canım üzülme hayatımızın bi döneminde hemen hemen her anne yaşıyor ya atak haftası yok diş bende gündüzleri memeyi zor sokuyorum ağzına düşün ne güzel sütün var ya sütü gelmeyenler ne yapsın ama alacaktır emzirme danışmanları varmış sanırım Birgün içinde hakkediyorlarmış
Eyllece serpil1 allah herkesn yardımcısı olsn cnm. Mamayla beslenen bebekte cok tabiki illa süt degl. Elbet büyürler. Ama bi gün bi anda tutsa emse nası mutlu olurm. Ama allah büyük
serpil1 Eyllece inşallah canım nasip kısmet herşey herkes nasibi ve rızkı ile geliyor dünyaya sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil dua edeceğim sizin için
Beyzza Eyllece aynen o uçtaki süt yetmiyor boca etmek lazım😁 bir haftada falan alıştı ama sonra geri biberon verdik 2 günde yine biberona alıştı resmen sonra bi daha uğraştık o yüzdem kademeli biberonu tamamen bıraktım sonra
Deletedmom5284 Eyllece canım bir haftalık bebeğin midesi daha çok küçük zaten mamaya gerek yok, mama aldıkça hiç emmeyecektir, bir emzirme eğitimi videosu izle 🙏🏻🙏🏻💕
Sedonay Eyllece canım bende ilk gün bebeğimi emziremedim kaç saat boyunca hemde sonra ebe geldi parmağını bebeğe verdi bebek o kadar acıkmışki ebenin parmağını bırakmıyordu zorla çekti resmen ben bunu görünce tabi bi vicdan yaptım emzirmem lazım dedim ve ilk denemeyle emzirdim emin ol sen doğru pozisyonu bulamadığın için o şekilde doğru pozisyonu tutturursan emer benim de öyle oldu çünkü bu arada biberon emzik kullanma hatta at gitsin bunlar ilerde meme reddi yapar bebeğin doğal emme refleksini bozan şeyler onlara alışırsa seni emmez onları kullanma mama veriyorsan yada sütünü sağoyorsan eds yaparak vermelisin anne göğüsüne yakın hiç bir biberon ve emzik yoktur hepsi seni reddetme sebebi lütfen sitres yapma ve ben bebeğimi emziricem de ve emzir meme ucunu değil kahve rengi kısmı verebildiğin kadar vermelisin ağıza olmadı emzirme danışmanından yardım almalısın facebookda ücretsiz danışmanlık veren bi grup var hemen oraya üye ol sana yardımcı olcaklar grubu adı emzirme akademisi
Eyllece Beyzza yaa millet biberon avent falan alıyo bebek emmiyo dye. Ben aceleden rastgele bi biberon aldrdm eczaneden cam onu anında aldı. Hiç secmedi masallah kızım :) ama memeye gelnce yok. Yarın ilk işim bunları denemek olacak🙏🏻
Adamira Merhaba facebook da emzırme akademısı dıye grup var orayı takıp eder mısınız hemen , emzırme danısma ları ücretsız yardımcı oluyorlar ben çok faydasını gördum geç olmadan bebegınız biberona alışmadan hemen görüşmeniZi tavsıye ederım
Eyllece Coyness2020 tesekkür ettm cnm. Yarın ilk işim bi şırıngayla denemek olacak. Suan en azn dan bebişlerin inadıda kırılablyorms ögrenms oldm 🙏🏻 saol. Mutlaka haber edicem.
saripasaninannesi Eyllece ahh canim kendimi gordum suan sende. Sabret. Gecicek bugunler. Bolca emzirmeyi dene. Sakin ama sakin biberon verme emzikte verme. Sadece seni emsin. Birak memende uyusun en azindan alisana kadar. 1 ayliktan sora verirsin emzigi falan. Bu isin tek cozumu sik sik emzirmeyi denemek. Dakka bsida bos memeyi verme bu sefer sut gelmiyo diye sinir olur.