Eyllece canım emme refleksi varsa bebeği uyandırın uyanıkken meme ucunu dudaklarının kenarına değdirin.aranmaya başlayacaktır.yeni doğduğu için belki tam uyanamıyor olabilir o zamanda şunu deneyin.meme ucunu ağzını açtırıp ittirebildiğiniz kadar ileri ittirin.bi yerde okumuştum bebekler yeni doğduğunda emme refleksi dilin gerisinden uyarılıyor gibi bişey okumuştum meme ucunu oraya değirirseniz emecektir inşAllah.birde ilk önce ellerinizi yıkayıp temiz elinizin serçe parmağını ağzına sokup emme refleksini uyarın parmağınızı emmeye başlayınca da hızlıca parmağı çıkartıp memeyi verebilirsiniz.eğer bu da olmayacak olursa eds sistemini deneyebilirsiniz.merak etmeyin bebeğinizin sizinle bağ kurmaması mümkün değil en basitinden sesinizi bile tanıyarak doğuyor.kokunuzu,teninizi bilerek doğuyor içiniz rahat olsun😊bol bol ten tene temaslı emzirmeleriniz olsun inşAllah 😊