Mom356 Bana da kız çocuğunda hamilelik zor olur derlerdi ama ben hep her türlü yaparım diyordum. Oğlumda doğurana kadar her gün çarşıda dışarda geziyordum şimdi bunda evin içinde bile odadan odaya gidemiyorum. Ayaklarım balon gibi oldu sürekli kasıklarım acıyor 😔