Si_se_ta_be benim bir kızım var, onda yaşamıştım bu durumu. Kızım da sürekli sol tarafta dururdu. Direkt belli olurdu hatta kafası falan. Yaslanırdı sol tarafıma. Yamuk bir göbekle tamamladım hamileliğimi.
Sürekli sol tarafta durması sol tarafımdaki çatlakların artmasına, zor nefes almama sebep oluyordu, karnımın sol tarafı ekstra gerildikçe canım da yanıyordu.
Yürüyen bir ödem tanesi gibiydim. Vücudumun neresine dokunsam 1 saat geçmiyordu göçüklük.
Allah yardımcınız olsun, inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza.🙏