Si_se_ta_be Kızlar 37+1 haftadayim oğlumda son aylarım çok rahattı o kadar gezmeme rağmen hiç bu kadar yorulmaz zorlanmazdım ama bunda çok zorlanıyorum. Her sabah uyandığımda ayağım zonkluyor şişkinlikten stresten yüzüm mahvoldu. Ne yemek yapasim var ne de evin işini yapabiliyorum. Bebeğim sürekli sağ tarafıma toplanıyor şişiyor canım çok yanıyor, zorluyor. Oğlumu artık bakamadığım için kaynanamlara gönderdim ama vicdan azabı çekiyorum. Bir an önce doğurmak oğlumla da ilgilenebilmek istiyorum 😔 Sizde 2. Gebeliginizde son aylarda böyle hissetmiş miydiniz? Hiçbir şey yapasim yok🙁🙁
Mom62636362 Si_se_ta_be Siz de gitseydiniz keşke kayınvalidenize, kendi başınıza da zor olur hem yardımı dokunurdu. Ama zannediyorum ki zaten uzun süreliğine yollamamışsınızdır bebişinizi de
Mom0911 Si_se_ta_be ben tam tersi oğlumda hamileyken böyleydim son aylar, zor kalkıyordum ayağa o kadar ağırlaşmıştım ki ,artık ayaklarım hiç yürümüyordu bir iki adım attım tamam oturuyordum bide nefes darlığı çok yormuştu bayılıyordum resmen nefes darlığından ayaklarımın ağrısından🥴 bitmiş gibi hissediyordum kendimi . Allah yardımcınız olsun çok zor gerçekten
Si_se_ta_be nursocum Duruyor seviyor orayı bahçesi falan var ama aklım onda kendimi kötü hissediyorum 🙁
Si_se_ta_be Mom62636362 Ayy oraya gidince ne oturuyorum ne uzanabiliyorum Görümcelerim sürekli memnuniyetsizliği de sinirimi bozuyor. Eşim dedi sen doğumdan önce biraz dinlen uyu falan ama oğlum olmayınca da hiçbir şey yapasim yok.Yok 2 3 günlüğüne gönderdim bir yandan diyorum hazır o oradayken doğum yapsam keşke bari ona da bakabilirim.
cilemm_karasu Si_se_ta_be az kalmış sabredin….. Bir çocukla hamilelik gerçekten çok zordur tahmin edebiliyorum. Allah kolaylık versin . Doğduğunda daha rahat edersiniz inşallah. Sağlıkla alın kucağınıza 🙏
Rmys19 Si_se_ta_be ben daha 31 haftalığım ve birebir hepsini yaşıyorum bide iki yaşında kızım var onun peşinde koşmaktan belime ağrılar giriyor biran önce geçsin istiyorum valla ☺️
Si_se_ta_be Rmys19 Allah yardımcınız olsun. Bende hep bacak ağrısı yorgunluk vardı ama en azından işlerimi yemeğimi yapabiliyordum
-mthn2021 Si_se_ta_be ben 6.aydan sonra full yattım hiç bir şey yapamadım temizlik bağımlısı biri olarak o bile gözümde büyüdü karnım taş kesiyordu 31. Haftadan sonra asla yürütmüyordu bir de üstüne hemoroidim çıktı mide bulantılarını söylemiyorum bile ne oturtabildim ne kalkabildim hiperaktif biri olmama rağmen çoooooookk zor geçti 35. Haftada da doğurdum 😅
Si_se_ta_be -mthn2021 Erken dogurmusunuz ben her gün yatıp kalkıp keşke bugün doğursam diyorum. İlk hamileliğim olsa heralde bu kdr takmam oğluma bakamamak ilgilenememek çok zoruma gidiyor.
Mom356 Si_se_ta_be kıyamam sana Allah yardımcın demek kız bebekleri böyle zor oluyor bende ilk kızımda oturduğum yerden kalkamıyordum bel ağrısından perişan olmuştum ama maşallah bunda öyle değilim 37+6 haftalık benimde valla hep dışardayım çarşıdayım millet bana diyor yolda doğurcan😁
Mom0911 Mom356 canım ben oğlumda tam dediğin gibiydim , ölüyordum ağrılardan bacak ağrısı, bel,kol, nefes darlığı herşey vardı, yüremiyordum bile 🥵😄
Si_se_ta_be Mom356 Bana da kız çocuğunda hamilelik zor olur derlerdi ama ben hep her türlü yaparım diyordum. Oğlumda doğurana kadar her gün çarşıda dışarda geziyordum şimdi bunda evin içinde bile odadan odaya gidemiyorum. Ayaklarım balon gibi oldu sürekli kasıklarım acıyor 😔
614408eoa Si_se_ta_be allah bagslasın bende hamileym kızm suan 20 aylık bnde 13 haftalık bilerekmi hamile kaldnız bilmiyorm bnmki kaza kurbanı sindiremiyorm kabullenemiyorm böyle bisey yasadınız mı hic
nursocum Si_se_ta_be Yani alışması iyi olur senin için doğumda zorluk çekmez sende biraz dinlen tahmin edebiliyorum ne kadar zor olduğunu, sağlıkla kucağına al inşallah 💐
sevimeyuboglu61 Si_se_ta_be 1.5 yaşında oğlunuzı göndermenize üzüldüm açıkçası, kayınvalidemiz sizde kalamıyot mu ya da siz oraya gidemiyor musunhz
Si_se_ta_be sevimeyuboglu61 Ben gitmek istemem açıkçası onlar da gelsin istemem çünkü pek yardımları dokunmaz herşeyi yine ben yaparım daha da yük olur benim için. Normalde de arada gönderiyordum ama oğlum evde sıkılınca hep huysuz olunca biraz açılsın hava alsın diye gönderdik şimdi bakamadığım için gönderdim diye çok üzülüyorum.
Mom62636362 Si_se_ta_be Anladım canım, neyse gönderdiğin iyi olmuş, doğum yaptığında da gönderirsin hem bu önden bir deneme gibi olur bakarsın orada güzel vakit geçiriyorsa kafan rahat eder doğumdayken
Si_se_ta_be Mom62636362 Normalde arada gönderiyorum ztn ama bu kez vicdanım rahat değil nedense. Doğumda anneme göndermeyi düşünüyorum ztn .