Arenilay- prima premium 2 numarası bizede sıkıntı yapmıştı ama aktif olanı epey iyi geldi o arada sleepy denedim hiç memnun kalmamıştım açıkçası. bir doktor kontrolümüzde doktorumuz altını değiştirmişti çantamızı arabada unutmuştuk molfix bağladı bir kez kullanmış olduk ama sleepyden iyiydi. Her bebeğe her bez de iyi gelmiyor ki denemek gerek 😊