Yusufali06 onursal yildiz diye bir hocaya yaptırdım eşimin arkadaşları hep ona yaptırdı kendimde internette araştırdım bu programda yaptıranlar var di memnunlardı öyle tavsiye üzerine gittim yaptırdım iyi bir hoca👍 ben başta dikişsiz yaptırdım klips yöntemiyle ama benim bebeğim eve gelince çok ağladı çok hiperaktif ve eli ayağı durmuyor ağlaya zorlaya ıkına ıkına sünnet yerini kanatti sonra hocaya mesaj falan artık aradık oda kan durmazsa gelin dedi evde durmadı hastaneye gidene kadar durmuştu ama doktor gelmişken dikiş atayım dedi dikişli yöntemle sünnetimizi olduk çok şükür atlattık sadece ilk gün aşırı ağrısı sızısı oluyor ama o ilk gün ilk geceyi atlattıktan sonra 2. Gun birseyi kalmıyor sadece yaranın iyileşmesini bekliyorsun ben 2. Gun dışarı gezmeye gitmiştim düşün yani🤗