[silindi] Satgiray e öyle zaten canım amaç seni beni özele gönderip adam para kazsnacak başka nasıl 40 bin tl lik çayı içecek adamcaz
[silindi] Duruuannesi ay kız öyle deme benim oglusum 6 aylık geçen hafta olduk uyudu durdu lokal ile olduk bide sen düşün
Happy1003 Yusufali06 estetik acıdan klips yöntem tercih ediyor bizimki kanama yapmasaydı bizimkide dikişsiz olucakti
[silindi] Yusufali06 mamak yesilbayirda çok memnunum ne ağrı ne sizi ne ağlama hiç bir şey yaşamadık çok şükür tavsiye ederim
Duruuannesi Yasemin58 yok olmaz onu doz olarak ayarlıyorlar ama şöyleki risk her zman vardır yani lokalde ne kadar risk varsa narkozda da öyle
[silindi] Duruuannesi hayır herhangi birşey yapılmadı bende saglikciyim bende biliyorum neyin ne olduğunu lokal anestezi ile yapıldı emzirdim uyuttum işlem boyunca da pis pis yaparak uyuttum
Duruuannesi [silindi] şanşlısınız bebeginiz çok sakin bir bebek dmekki bize hiç denk gelmedi böyle sıkıntısız atlatmanıza sevindim :)
mucizelerin_annesi Yusufali06 klips yöntemi doktora rahat ama çocuklar için acı verici oluyo.ben dikişli yaptırmıştım iki günde iyileşti ilk gece falan hiç sorun yaşamadım ben ağrısı falan olmadı klips yöntemi çok ağrı yapiyor
Yusufali06 mucizelerin_annesi ve sağlıklı olmadığını duydum bilmiyorum ne kadar doğru ama. Bu yüzden dikişli yöntem istiyoruz
mucizelerin_annesi Ultraslan40 aslında her yer uyutmuyo bende Ankara’da yaptırdım uyuşturarak olduk,belki devlette mi öyle acaba
Ultraslan40 mucizelerin_annesi ayına göre değişiyor çünkü, kaç aylık bebeğiniz? Ben sadece özel hastanelerden bilgi aldım.
mucizelerin_annesi Ultraslan40 olabilir 4 aylikdi bebeğim yaptırdığımızda ama mecbur kaldım bizim darlık vardı ama iyikide yaptirmisim çok memnun kaldim
[silindi] Duruuannesi ay yok normalde sakin değildir bende çok şaşırdım ama çok şükür çok rahat atlattık o süreci ve sonrasını
Ultraslan40 mucizelerin_annesi sizinki çok küçük olduğundan öyle yapılıyor, benim bebeğim 21 aylık :) büyük bebeklere bu sistem uygulanıyor. ☺️
Yagmurclk mucizelerin_annesi bende gazi hastanesinde yaptırmayı düşünüyordum randevu bulabilirsem tabi sürekli dolu. Nerede yaptırdınız ücreti nasil tavsiye eder misiniz
mucizelerin_annesi Yagmurclk cnm devatip merkezindeyaptirdim çağlar bey var çocuk ceraahi o yapıyor çok memnun kaldım daha sonrasında çok ilgili acil birşey için cep telefonu falan paylaşıyor.ben yaptırdığımda Şubat,Mart gibiydi 959 TL ucreto vardi