Yasemin58 tabiki oluyo oğlumu 3 aylıkken yaptırdı ilk gün yaklaşık 5 6 saat ayağı kıpırdasa ağladı zaten haraket etmemesi gerekiyo hep tuttum ben. Sabah kalktığımızda zaten hiç sünnet olmamış gibiydi çok şükür. Sünnetçi de dedi zaten 2. Gün hiç sünnet olamamış gibi devam edebilirsiniz her türlü tutabilirsiniz diye. Tabi ben yinede dikkatli davrandım iyileşene kadar. Eltim oğlunu 4 5 ay önce devlet hastanesinde yaptırdı tamamen uyutmuşlar bölgesel yapmıyorlar