tugcsa insanı çile den çıkartıyorlar gerçekten ben bulunduğum ilçe de özel ii olmadığını duyduğum için devlette doğum yaptım sanki babalarının hayrına yaptırmış gibi tavırlar aynı şeyi gelinimiz de başka bir ilde yaşadı biz anlattıkları gibi kötü değiliz demi falan filan kötü olmaya hakkın yok ki