Asli32
Sırt bölgende taşma varsa askılı kullanmalısın diğeri sıktığında yukarıdan kilolar ve yağlar patlar bu da bir işe yaramaz ve kötü görüntü yapar.
evde yeterince aktifsen bir de dışarı çıkıp yürüyebilirsen harika olur.
Kullanıma gelince emziriyorsan eğer biraz zorlaşıcaktır çünkü biz anneler çocuğun üstüne doğru kamburlaşarak emziririz ama bu yanlış bir davranış korse taktığınızda duruşunuz bir sopa yutmuş gibi olucağı için bebeği allan yastıkla destekleyip size doğru yükselmesini sağlayarak emzirmelisiniz doğru emzirme şekli de budur zaten.
Haraketlerinizden bazıları kısıtlanıcak yere belden eğilemiyeceksiniz onun yerine oturur pozisyonda eğilmeniz gerek taktığınızda kemikleriniz iç içe geçiyormuş hissi alabilirsiniz çok normal aşırı sıkı bir korse çünkü ilk birkaç gün zorluk yaşarsınız ama sonrasın da alışıp hiç yokmuş gibi unutabilirsinizde🌺