Simayyy Durununannesi11 mama degişikliklerinde oluyor bi hafta felan devam edin bende hipten baby goata geçtiğimde 3-4 gün oldu sonra düzeldi
Durununannesi11 Simayyy kullandım canım bi 400 grm bide 900 grm bebelag bitirdim hep aynı değişen yok
KkadriyeE Ayazz444 https://www.e-bebek.com/hero-baby-nutradefense-1-bebek-sutu-400-gr-p-heb-9801-nc/?gclid=EAIaIQobChMIjev32-7m4QIVyKQYCh04wA0fEAUYAiABEgJiTfD_BwE ben bunu kullanıyorum
Durununannesi11 Minikprensannesi 1 ay olcak bu sıkıntıyı yaşıyalı yeni yeni düzeliyo gibi daha tam düzelemdi
Betbet Durununannesi11 bende evolvia kullanıyorum canım. Herhangi Bi sıkıntı olmadı cok sükür 3 aylık bebeğim. Seninki ne kadarlık
Ayazz444 KkadriyeE ya siz dediniz bnde hero baby devam sütü veriyorum bnde dedim nerden alıyosnz siz dediniz a101 den şimdide diyosnz e bebekte var internette nerden aldıysanız söyleyin bizde gidip alalım
Elifcan Durununannesi11 bende aptamil kullanıyordum kabız oldu oğlum😢 bebelac aldım Bu kezde çok gazı oldu kabızlığıda devam etti doktor bi kapsül verdi onu kullanıp yapıyor hippi önerdiler bakalım ona başladım bugün
Aylasrsn OlgaArslan alistirma bardagini kacinci aylarda kullanilabiliyo. Bebegim 2.5 aylik. 6 ayliktan sonra okudum nette almadim o yuzden. Bende memeye donsun istiyorum ama emin olamadigim icin almadim o bardaktan
OlgaArslan Aylasrsn 3 aylık başlamıştık kullanmaya. Araştırdığımda zararı olmadığına denk geldim hatta emen bebeklerde meme reddi olmaması için önerildiğine yazıyodu
Aylasrsn Bende cok mama denedim kaka sorunumuzda vardi. Hipp sevmedi kizim. Similac aldim maffetti cok gaz yapti. Bebelac gold aldim yine biraz gaz yapiyodu. Ama bebelac gold nutrikonfora gectigimizden beri rahatladi ve kakasini 2 gunde bir yapmaya basladi.
KkadriyeE Ayazz444 canım bak sende yazmıssın ben a101 den alıyorum sen devam sütümü diyince internete yazdm ki sana ne kullandığımı gösterim ordada ebebeğin sitesi çıktı ordan attım linki soruncada sitesinde görünüyo dedim ben baştan beri sana a101 diyorum Zaten ...
Durununannesi11 Zeynommm şuan sma kullanıyorum daha doğrusu dün başladım ama sevmedi galiba iştahla içmiyo normalde uyurken hangi mama plursa olsun içerdi daha önce denediklerrimden smayı içmiyo uykudan uyanıyo sonra zorla veriyorum