KkadriyeE Ayazz444 canım a101 de var birde akranlarda var dedi burda bi arkadaş ama onu bilmiyorum kaç aylık bebeğin
Gevrann Durununannesi11 ben de sma kullanıyorum. Bebeğim ya her gün ya da 2 gün de bir kakasını yapıyor. Her mama yapıyor valla. Çok mama denedim ama bebeğim sadece sma içiyor
Minikprensannesi Durununannesi11 bende evolvıa kullanıyorum red durumu bizde de var ama ben mamayı reddeddigini degil de biberonu istemedigini düşünüyorum
Durununannesi11 Minikprensannesi bizde ilk başta öyle düşündük kaşıklada verdim onuda istemedi bizimki bildiğin mama reddiydi ama dsğiştirdiğim zamanda bu durum değişmedi yine mamayı reddeti bu aralr düzel ek üzere yiyo artık ama bi kere mamayı değiştirdim bebelag almıştım kabız gibi oldu şimdi sma aldım deniyorum ama bu gidişle evolviyaya geei dönücem 😂
asiyeomuribrahim Durununannesi11 canım ben arı mamayi kullanıyorum ogluma pişirme mama.sütlü pirinç unlu farklı besinli olanlarida var ama daha almaya şansım olmadı hatta bulamadım internetten sipariş vericem ücreti uygun şokda a101 de satılıyor al ve dene istersen
OlgaArslan MelikeHayrunnisa aptamil kabızlık yapıyo genellikle öyle duyuyorum mamanızı değiştirmeyi deneyin 30 cc mamaya bir silme ölçek 40 cc mamaya da bir tepeleme ölçek koyabilirsiniz
Minikprensannesi Durununannesi11 ben evolvia kullanıyorum çok memnunum ne zaman düzeldi peki mama içme durumu
Durununannesi11 Minikprensannesi 1 ay olcak bu sıkıntıyı yaşıyalı yeni yeni düzeliyo gibi daha tam düzelemdi
AyseAlyamm Durununannesi11 hipp Combiotic canım prebiyotik ve probiyotik içeriyor. Anne sütüne en yakın mama ve hazmı kolay
Denizcanturk Bende sma kullaniyorum. Gaz kabizlik vs yasamiyoruz. Fakat asla doymuyo cocuk. 1-1,5 saat zor duruyo 90 cc veriyorum. Bebevita kullanipta doyurucu bulan var mi acaba?