Durununannesi11 tatlı canım bende aptamil kullanıyorum benim bebeğimde 2-3 günde bir kakasını yapıyor kabız değil ama her gün yapmıyor bence mamaya da yormamak lazım ama sıkıntı yapıyorsa bilemem tabi. Bir ara her gün yapıyordu sonra 2 güne çıktı sürekli değişkenlik gösteriyor.