Bende akşam 7 gibi uyutmaya başlıyorum 8 de uyuyor bazen 9 sabah ya 6 da uyanıyor enerjik bir şekilde 😂 gelde uyu. Ama geceleri de çok uyanıyor zor uykuya dalıyor ben sesini duyuyorum ama artık halim kalmıyor pışpışlarken uyuyorum galiba 😂 mesela bu sabah 6 da uyandı oynadı sütünü içti altını degiştşrdim pijamaları çıkardım falan şimdi saat 9 geliyor uyuttum 😊 böyle bir düzeni var gün içinde çok uyuyup uyanıyor 20dk 30 dk falan öyle üç dört uyku değil onu oturtamadık