Siboli Günaydın hanımlar 2aylık bi kızım var doğduğundan beri her sabah 6da uyanıyo 5de emzirsemde altı temiz olsada uyanıyo huy mu edindi bilmiyorum sizinde böylemi geçermi bu durum nezaman geçer yada😥
17062019 Siboli Valla oğlum 2 yaşında. Hergün istisnasız 6 - 6 buçuk civarı uyanıyor. Şuan kahve içiyorum ayılmak için. Çünkü bu ara gece de huzursuz.
Badehandeyldz Siboli benim 5:30 en geç 5:45 de uyanıyor oğlum . Aksi gibi kızımda onla beraber uyanmaya başladı iki küçük uykulu çocukla baş etmem gerekiyor 🥺
Serapveminikleri Badehandeyldz bizde bu durumu yaşıyoruz :( 1 aydır kızım 5,6 gibi kucuguyle uyanıyor küçüğü ayrı dert o ayrı dert 😦hayır yani uyusana gözümüz zor açılıyor keşke uyuyabilsek
Alya88 Kızım 10 aylık 6 iyi gününde ise 6,30 bu arada gece deliksiz uyusa ona da razıyım ama bu gece 2 de kalkti 3,30 a kadar uyumadi 😩
Anneyimbennn Siboli geçyo cnm geçiyo bnm oğlum 5 aylık oldu oda 4 de uyanıyor uyo 5 de uyanıyor uyyo 6 uyanıp uyumuyo ve gece sürekli uyanıyor bezmiş durumdayım yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi
[silindi] Siboli 5 aylık oğlum doğdu doğalı 5 en geç 6 da uyanık sağlıklı olan o bence bizde öyle olmalıyız ama alışmışız geç saatlere kadar uyumaya
DuruMomm Ne cok böyle olan varmıs. Bizimkininde yeni 40 ı cıkacak ama hergün 5 30 6gibi uyanır ve uyumaz.
Alya88 Seyma-2436 boz hala 3 uyku deli gibi uykusu geliyor hiç bir yere gidemiyoruz sürekli ağlıyor uyku saati gelince
Cnsulina Benim kızımda 5 den 7 aylık olana kadar 5 buçuk 6 da kalktı. Saat 7 ye kadar hiç kaldırmadım yataktan uyutmaya çalıştım tekrardan. Şuan da. 7-7.30 arası uyanıyor . Yine erken ama bunada şükür 🙏
Seyma-2436 Alya88 kısa mi uyuyor benim ilk uyku 2 saat uyansa bile ayılmamışsa uyutup ikiye tamamlıyorum ikinci 30 ya da 45 dakika. Ama oğlum genel olarak uykuyu sevmiyor mesela belli bir uyku saati yok ben onun aktifliğine göre anlayıp uyutuyorum akşam 4ten sonra uyutmuyorum hala çok erken uyanıyor anlamadım bende. bi düzen kuramıyorum
ozlemtuncay 4 aylık oğlum da 5 buçukta uyanıyordu ama galiba akşam 9da gece uykusuna geçirdiğim içinmiş şuan gece 11e kadar bekletiyorum oyalıyorum bir şekilde 3 gündür 7 7buçuk gibi kalkıyor inşallah böyle devam eder yoksa uykusuzluktan ölmek üzereydim
lollapalooza ozlemtuncay Bebeğinizin 19:30-20:30 arası uykuya geçmiş olması gerek. 23 e kadar oyalayarak ona kötülük yapıyorsunuz.
eda_123 Siboli 5 aylık oldu hala 5 -6 gıbı uyanır onun harıcınde de sürekli emmek için uaynır uykusuzluktan ölecem