Stellaa bu tür durumlarda kar zarar hesabı yapmak lazım. Evet 2 yaşına kadar emzirmek çocuk için çok sağlıklı. Ama peki anne için? Tahammül sınırınız düşüyorsa, artık dayanamıyorsanız bu da bebeğinize olumsuz yansır. Fiziksel olarak iyilik getirirken psikolojik olarak zarar verir. Bebeğinizin hareketleri bana normal geldi. Oğlum 25 ayına girmek üzere ve hala emziriyorum. O da aynı hareketleri yapıyor. Isırıyor, bazen vuruyor, sürekli hareket ediyor, tırnaklarını geçiriyor filan. Ama muhtemelen sizin evde çok fazla sorumluluğunuz var ve bu da sizi olumsuz etkiliyor. Tavsiyem evde elzem olmayan sorumluluklarınız varsa önce onlardan vazgeçmeniz, hala dayanamıyorsanız o zaman emzirmeyi sonlandırmanız şeklinde. Tabi ki annesi olarak en doğru kararı siz verirsiniz 🌼