Stellaa Evet gerçekten ettim. Bana göre dünyanın en güzel şeyi hamileyken tekmesini duymaktı doğumdan sonra da emzirmekti ama artık çok bunaldım. 15 aylık oldu oğlum beni her gördüğü yerde özellikle dışardan gelmişsem tok bile olsa meme istiyor. Bi de emerken bi kafama çıkmadığı kalıyor gerçekten çıldırıcam artık. 2 yaşına kadar emsin diyodum ama galiba dayanamiycam. Diş zamanları daha çok emmek istiyor ama dediğim gibi oturup emse tamam yok durmadan hareket ediyor. 5 buçukta uyandı 6 buçuğa kadar emdi sinirlenip babasına verdim başka odaya geçtim 1 saat sonra yanıma geldi yine meme diyo. Sizce bıraktırsam mı artık
minikmerinos Stellaa yani ne kadar bunaldiniz bilemem ama bütün bebekler öyle emiyor benimkide tepeme çıkıyor koltuktan sarkıyor gece sürekli emiyor kemik yapısı için ne kadar emse kâr bence.
Esra-ozsusam4 Stellaa bizim ki de o sekılde bir saat emmiyor ama sürekli istiyor. cok yorulduysanız her istedğdinde vermeyın oyalayın bir sekılde. bende 18.aydan sonra bırak tırmaya baslıcam nasipse suan 15 aylık olck
-erCansu- Stellaa bence en güzeli 1 buçuk yas valla bukdr yipraniyosanz bıraktırin cnku biraz daha büyüyünce daha zor olcak emin ol şimdiden bukdr duskunse aklı erince hiç rahatlık vermez
Stellaa BademsMam dimi ya herkes yok daha küçük yok ne kadar içse o kadar fayda diyo ama benim psikolojim bozuldu ki dediğim gibi emzirmeyi çok seven bi insandım 😔
Stellaa minikmerinos bu emmek değil ya savaşmak resmen mememi oraya buraya çekiştiriyor canım acıyo artık. Bi de bu aralar tahammülüm çok az hemen sinirleniyorum dayanamıyorum
Nilara Stellaa bence eger sinirinize care olacaksa biraktirin cunku sutten daha cok mutlu huzurlu bi anneye ihtiyaci var. Cogu bebekten daha uzun sure anne sutu almis zaten masallah minnosa. Bundan sonra devam sutu alsa da olur. Birakmak sizi rahatlaticaksa iliskiniz daha iyi olucaksa kimseden onay beklemeyin.
Stellaa Esra-ozsusam4 sabahları 1 saat emmeye alıştı. Ben alıştırdım aslında erken kalkıyor ben yanıma alıyorum 1 saat o emerken uyuyorum ama artık çok canımı acıtıyor ve gün içinde de sürekli istemeye başladı
-erCansu- Stellaa 31 aya kadar emzirdim 😂 en son cinnet gecirdim 10gun oldu memeyi bıraktirLi hala meme krizine giriyor 😂
zeynepalp Stellaa valla 23 aylık oğlum, emmek onun için psikolojik bir destek 😂 ayrıca sadece emerek uyuyor. Sabrediyorum ama az kaldı 🤦
asz Stellaa 16 aylık bizimkide. aynı benim oğlum gibi.13.aydan sonra daha bi düşkün oldu.dediğiniz gibi sürekli meme istiyor.tok olsa bile istiyor.5 dk otururken görünce istiyor.her yerde istiyor.bide meme diyip yakamı bağrımı açmaya çalışıyor her yerde.bende 2 yaşa kadar emsin diyordum ama bende keseceğim ağustostan sonra.bende çok bunalıyorum.vallahi memelerim açık gezesim var o derece yani.
Stellaa asz aynı aynı 2 dakka yatarken görsün ya da otururken ya da kucağıma gelsin hemen meme diyo ve dediginiz gibi çekiştiriyor emmek için. 1 yaşında kesin sonra daha düşkün oluyolar demişti bi yorumda biri gerçekten doğruymuş inanmamıştım. Büyüdükçe mantıken azalır diye düşünmüştüm yok yapışık bu aralar hayret bişey
asz Stellaa annemde hep büyüdükçe daha düşkün olur derdi doğru canım.benim ortanca oğlan da neler çektim ben.sırf meme ile yaşıyordu.ağzına lokma koymuyordu.aha bu küçük oğlumda da başladı o.zorla yediriyorum.bunun sonra ki faslı yemek yemeye direnme(abisi gibi)sen bide memeden kesmeyi gör.büyüdükçe inanılmaz zor oluyor.ben o günleri yaşamak istemiyorum yaşayan bilir.günlerce ağladı.gece boyu ağladı belki 10 gün sürdü.sonra yapıştı inek sütüne.sabah akşam başka hiç birşey yemez içmezdi.bi de büyük kızım var onu da 13 aylık kestim(mecburiyetten).sana yemin olsun 3 gün sürmedi unuttu.ağustos bitince zaten 18 ayı bitiriyor kesicem ben.(şuan tam olarak 16 ay 18 günlük)
Stellaa asz yemek yiyo şuan ama doğru olabilir haklısınız onu da duymuştum bi süre sonra yemesini de etkiliyor diye
Stellaa Momms2 bu aralar psikolojim de normal değil sanki bi kaç gündür hiç bişeye tahammül edemiyorum. Sürekli emmesine, uykuya direnmesine, yemek seçmesine, bağırmasına allaha şükür annem var şimdi aldım geldim anneme de ona verdim biraz dinlenmem lazım
ZmrNsa09 Umuttttt bende zorla memeyi agzina sokardm uykuluyken uykusu acilmasn diye hemen emzirmeye calisirdm 7 aya yakin zorla emzirdm neler cektm bi ben bi allah bilir psikolojimi bile etkiledi sonra artk uykuluykende emmemeye basladi bi müddet sagarak verdm sonra hepten biraktm suan 9,5 aylik doya doya emzirebileyim cok isterdm ama olmadi bende sirf bu yüzden emzirmekten nefret etmistm
Kereminannesiii Stellaa öyle oluyor maalesef oğlum 22 aylık. Memede uyuyor. Uyanınca tekrar meme istiyor. Bu zamana kadar devam dedim artık beni de fazlaca yoruyor. 2 yaşında bıraktıracağım az bir zamanımız kaldı tabi bizim
Balbocegi Stellaa 16 ay 20 günlük oğlum. O da öyle. Canı sıkıldıkça emiyor. Sabah beşten , 8-9a kadar emiyor. Göğsümü sündüre sündüre inek memesine döndü 😂ama ben küçük olduğunu düşünüyorum. Emsin bakalım biraz daha
Stellaa Balbocegi nasıl sabrediyorsunuz ben mi çok tahammülsüzüm acaba canımı yakıyo artık mememi çekiştirmesi
Cocuklarim35 Stellaa canım benimkide öyle bütün gece memekte 18 aylık olmasını bekliyorum bu sıcakta kesme yanar çocuk diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum açıkçası
Stellaa Nilara işte ona emin değilim bu aralar sinirlerim genel olarak bozuk tahammülüm yok hiç bişeye diş de çıkarıyor heralde azı dişlerini. Çok yoruyo beni herşeyi bağırması , yemekleri yere atması, sürekli bacağıma yapışması 😔