Stellaa şimdi o senin her meme diye yanına geldiğinde Of demeyi bırakıp ne kadar güzel emdiğini düşünsen, sürekli tepende olmasından mutlu olsan ? Şöyle düşünsen mesela 20 yaşına gelecek ve yanına bile gelmeyecek. Dünyanın en güzel şeyi emzirmek(ben neler çeke çeke emzirdim göğüsümden kanlar akıyordu) tabiki emzirmeyi bıraktırabilirsin senin kararın ama memeyi aşık bir bebeğin var. Benim kızım ikisini de açtırıp emiyor bi onu bi onu her yerde emmek istiyor ama ben asla şikayet etme gibi bir şey düşünmedim taş çatlasın 3 yaşına kadar emecek zaten yolu yarıladık dedim. Tadını çıkartmaya bakınca bütün olumlu duygularınız bebeğinize de geçecektir böylelikle o da iyi şeyler hissedip mutlu olmak için defalarca memeye gelmeyecektir