NNF19 ayyy istanbulll 💃💃 biryanım ağlıyor bir yanım gülüyor . 3 ablam var 2 tanesi görücem annem babam diğer ablam köyde olacaklar göremeyeceğim 🥺 ve 3 yıldır ankaradayım , bayramdan sonra da şarka gidicem burda edindiğim arkadaşlıklarım kalacak ay çok zor işmiş bu tayinci olma konusu ya 🥺🥺