NNF19 her bayram olduğu gibi yine evdeyiz.belki eşim evde olursa(çok düzensiz bi işi var.müşterileri bayramda bile arar.bi de yaz sezonu tam eşimin çok yoğun olduğu dönem)belki deniz kenarı,piknik o da 3.veya 4.günü.ilk gün anneme ve kayınvalideme gideriz ikisi de bulunduğumuz şehirde yakınız üstelik.zaten kurbanları var.ikinci gün de bizim kurban var.