Fiyat olarak hepsi bir birine yakın zaten ben kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum ilk aptamil kullandım kızım istemedi ilk başta fln ama sonra acikinca mecbur yemeğe başladı. Misafirliğe gittim bulunduğum yerde markete gittim aptamil bitmiş yasakların olduğu dönem bebelac vardı mecbur kaldım aldım denedim kızım çok şükür tadını farketmedi içti. O günden sonra da hep bebelac veriyorum. Çok araştırdım aptamille arasında hiç bir fark yok diye bilirim sadece aptamil vitamin oranı bi tık daha fazla o kadar. Bu arada aptamil gaz fln yapmadi bebelac da öyle. Her bebek kendine özel deneyerek tecrübe ediniyoruz anlıyoruz tabiki neye ihtiyacı olup olmadığını. Sevgiler🌸🙏