Sedaozkan78 Oğlum doğduğunda sarılığı varmış. Sütüm gelmişti ama dr mama takviyesi de yapmamı istedi, sarılığı çabuk atlatsın diye. Hipp combiotic önermişti. Sonra tanıdık eczacıyı (eski velim) aradım söyledim, “ben iki çocuğumu da sma ile büyüttüm boşver hippi, sma yolluyorum” dedi:) nasıl bir kafadayım o an tahmin edersiniz :) Oğlum ağzına sürmedi bile ne biberon, ne kaşık, ne mama, kaldı öyle. Sonuç olarak Dr tavsiyesi hipp combiotic, eczacı bir anne tavsiyesi sma idi :)