Sedaozkan78 aptamil kesinlikle önermem inanışmaz kabız yapıyor ben 2 ay kullandım kısım hafta bir kaka yapıyordu ve inanışmaz gaz sorunu yaşadık sonra cok araştırdim icerigi temiz olan bebelac gold aldım ve gaz sorunumuz ve tuvalet sorunumuz ortadan kalktı şimdi 7.5 aylık bebelac gold 2 kullanıyorum kesinlikle öneririm