AND-20 Ayyy allahım kadın açıklaya açıklaya bi hal oldu yani. Siz anlamıyorsunuz galiba . Doktoru bebek susuz kalmış su takviyesi yap demiş. Benim de bebeğimin bezindeki pembelik sebebiyle doktora gittiğimde su verin dedi. Sizin doktorunuz gereksiz görmüş olabilir ama bizim olaylarımızda doktorlar su verin diyor. Karnını suyla doyurun ya da hiç anne sütü vermeyin demiyor. Kadın burda gelmiş miktarını sormuş ne kadar vereyim diye ama bi arkadaş hariç kimse doğru düzgün soruyu anlayıp cevap vermemiş