tosbilitostos Arenilay- teşekkür ederim bende siizn gibi düşünüyorum doktora sordum da bugün gectiyse pembelik verme verirsende 1 çay kaşığı ver her emzirmeden sonra dedi iama ben dayanamam öyle yaz günğ
ulkercikolataligofret Doktor ver dediyse ver ama çok verme az az ver ki suyla karnı doymasın. Bana ek gıdaya geçince doktorum çorba bile önermedi suyla karnı doymasın diyerek
N54esrin tosbilitostos içsin canım çoçuk her insan gibi onunda suya ihtiyacı var bu sıcaklarda terliyolar sürekli ben veriyorum valla 1 aydır düzenli bi şekilde sabah akşam sadece anne sütüyle besleniyo ama çoçuk gün için kim bilir kaç kere terliyo sadece süt karşılıcAğını düşünmüyorum 5 ay 19 günlük
Begooo tosbilitostos bi deneyin benim kızım 6.5 aylık mesela hala o kadar içmiyor daha alışma aşamasında
Damla_eflin tosbilitostos Ver Canım Sudan Zarar Gelmez Ben Suan Az Az Veririm Mesela Alıssın Diye 1 Ay 26 Gunluk Benimki Yeni Ikı Uc Cay Kasıgı Veriyorum
CigdeMasAli Ya sanırım bu konu çok fazla göreceli doktorlar da bile bir ağız birliği yok kızım şuan 8 aylık 4 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu gecirdi ve doktorum bol bol su vermemi söyledi . 4 aylıktan beri hergün düzenli veriyorum ben