Hoş geldiniz aramıza güzel anne 💕Bende gazı çıkıyor sanıyordum, çünkü sürekli ağzından ve popişinden pıt pıt gidiyordu. Meğer içinde daha ne gazlar biriktirmiş😂 Bir gece sabaha kadar ağladı, artık çatlayacak diye korktum. Hemen hastaneye gittik, gaz olmuş dedi doktor. Direkt bana çikolata tüketiyor musun diye sordu. Bende o dönem çok çikolata yiyordum. Hemen onu kes dedi kestim. Sonrasında fitil yazdı. Bu şekil olunca ver dedi. Çok şükür 1 fitili bile bitirmedik. Ama o fitili atınca cidden çok rahatlıyordu. 1 fitili 3 parçaya bölüp öyle veriyordum ben. O dönemler çok zor ama geçecek. Biz şu an 4,5 aylık olduk çok şükür💕