Sudemurat elfeyllzdmr amacı bende veriyordum doktor mamayı kes kilosu herşeyi güzel sadece emzir dedi. Yasakladı mamayı o yüzden veremiyorum
Sudemurat Melinamasal gece bende yaptım aynısını. Açtım ama onada susmadı sabah 4u bulduk. Artık halsizlikten uyuya kaldı
Sudemurat 29052021 benim eşim yine yardımcı oluyor ama ise gittiği için onun da bünyesi bi yere kadar dayanıyor. O da haklı bişy diyemiyorum. Sabahlara kadar uykusuz kalıyorum. Inşallah en kısa sürede geçer
Kaganozge Sudemurat 12 gunluguz ve aynıyız, artık ağlamaktan alikoyamiyorum kendimi. Eşime göre de durum normal, ben abartiyorum. Tamam da bir zoru var da ağlıyor, uyumuyor çocuk bu kadar. 😒
Sudemurat Kaganozge kesinlikle bende öyle düşünüyorum susmayınca. Derdini de anlatamıyor ağlamaktan başak çaresi yok. Onun canı yandıkça benimde yanıyor
Sudemurat Deryadila25 insallah geçer ya. Kendimi artık o kadar yetersiz hissediyorum ki anlatamam. Bebeğim benim yüzümden ağlayıp acı çekiyor diye icim gidiyor
Dygayln Bildiğim kadarıyla bebeğil ilk 1 hafta ağlaması sadece açlıktan. Gazı vesaire ilk haftadan sonra başlıyormuş. Kilo alımı da iyiy miydi ya da yeterli sürede emiyor mu
Egelim Sudemurat Durduk yere 5 günlük bebek bu kadar uzun süre ağlamaz, gazı olmadığına eminseniz doymuyordur, bir gece emzirdikten sonra mama verip bir gözlemleyin, eğer ağlamadan uyuyorsa sütünüz yetmiyordur.
Sudemurat Egelim mama veriyordum ama doktorum mamayı keselim sadece seni emsin gelişimi iyi gidiyor dedi. Mama da veremiyorum. Bu gece tekrar gözlemleyeceğim. Inşallah kolay geçer
Nesibe92 Sudemurat biraz sabir annesi bizde oyleydik inan buyudukce geciyo suan 2 ayligiz masallah cok sukur Rabbime uyku sorunumz cok azaldi 20 gunluk olana kadar falan geceleri falan neden susmuyo diye bende oturup agliyordum sabahlari uykusuzluktan ayakta duramiyordum ama gecici bir donem
Sudemurat Nesibe92 bi yandan hemen büyüsün istiyorum diğer yandan da hiç büyümesin hep koynumda dursun istiyorum. Em kısa sürede geçer keşke hersey
Handezehra Bizim de öyleydi 2 aylık bir kızım var geceleri aynı sizin gibi sürekli meme yemek istiyordu bırakınca da kalkıyordu bende zinco damla aldım bi de rezene demleyip veriyordum onlar rahatlatıyordu bebeği
Seymaltun2861 Sudemurat canım al kucağına bırak memede uyusun şal memeleri dısarı bu dönem böyle yAni. Bilmediği bu dünyada tek tanıdığı şey kokun. Korkuyor ve devamlı güvende hissetmek istiyor. Gaz genelde 2 haftadan sonra başlar. Al kucağına konuş onunla sakinleştir. Allah yardımcın olsun geçecek canım
Sudemurat Seymaltun2861 zaten memeler hiç içe girmiyor. Evde perdeleri açamıyoruz uyurken bile dışarda😂 bugün emzik denedim. Çok rahat oldu sanırım eksiğe başlayacağız
Nesibe92 Sudemurat oyoe oluyo 2 ay 12 gunluguz buyusun artik rahat edelim diyorum ama buyudukcede hep bebek kalsa hep boyle burnumun dibinde olsun diyorum😍
Ela_alya Sudemurat canım benim öncelikle sen. Nasılsın dikişlerin nasıl daha 6 gün olmuş hele de ilk çocuğunsa ben de aynı senin gibiydim ve eşimle birbirimize çok düşkündük nerden geldi diyordum bazen kızımdan dolayı ama çok şükür Allah dayanma gücü veriyor ve en fazla 3 gün daha bu senin hayat normalin olacak ve çok kolay bir şekilde alışacaksın hatta bebeklerin huyu her güm değişiyor bi bakmışsın ki yarın da çok uysal olacak ve hep uyuyacak inşallah 🙏🏻❤️
Sudemurat Ela_alya dikişlerim arada sızlıyor ağrı yapıyor çok fazla ayakta kalamıyorum ama elimden geldiğince evin temizliği yemek falan herşeyi yapmaya çalışıyorum. Sağolsun eşimde çok yardımcı oluyor. Geceleri o kadar bitkin oluyorum bebegimle uğraşırken gündüz pilim bitmiş oluyor. Benek uyuduğunda uyu diyor eşim. Ama o da çalışıyor yoruluyor akşama ona iş bırakmak istemiyorum. Tam yatıcam oluyorum kızım uyanıyor. Bugün pansuman yapıcaktım ilk defa dikişlere sargıyı açtık başladı ağlamaya bi yandan pansuman yapıyoruz bi yandan çocukla uğraşıyoruz. Elimiz ayağımız birbirine giriyor doğru düzgün yemek bile yiyemiyorum artık vücudum bitmiş durumda. Ama kızımın bi gülüşü herşeye bedel tabiki. Onu ağlarken görünce sanki benden anne olmaz gibi hissediyorum. Sıkıntısına çözüm bulamıyorum gibi hissediyorum. Ağlamaktan alamıyorum kendimi. Gözlerim mosmor oldu bitkin pasaklı bi insan oldum iyice. Inşallah dediğin gibi hemen geçer bunlar. Gerçekten piskolojikmen bitiyorum artık😔😣