Sudemurat Canım Bebeklere çok nazar değer,heleki en çokta Anne babanın. Sonra bu bebekler neden bu kadar huysuz neden bukadar ağlak deriz. kendimden bilirim nazarladığımda yere göğe sığamıyorum ağlamak geliyor içimden sürekli Rabbimm tüm bebekleri esirgesin benim bebeğimide 🤲🙏🧿
sen bebeğine sabah akşam şifa niyetine de;
Nazar ayetleri
Bi’smi’llâhi’r-rahmâni’r-rahîm
Ve-in yekâdü’llezîne keferû le-yüzlikûneke bi-ebsârihim lemmâ semiu’zzikra veyekûlûne innehû le-mecnûne vemâhüve illâ zikrun li’l-‘âlemîn.
En sonda;
Bismillahillezi lâ yedurru MA asmihi şey ün fil erdi ve la fissemâi ve hüves-semiul alim
bunu oku.🧿