Papatya03 Sudemurat ilk 15 güne kadar bebeklerde gaz problemi olmaz bence büyük ihtimal eğer doktor da normal diyorsa nazar değmiştir nazar değince bebekler huzursuz olur uyuyamaz bol bol okuyun sürekli okuyun inşallah rahatlar
Papatya03 Pamircik ilk 40 gün bizim rahat geçmişti bebeğim çoğunlukla uyuyordu ondan sonra gündüzleri çok az uyumaya başladı bebekten bebeğe değişiyor sanırım
Huriiii65 Sudemurat doktor genelde ilk üç hafta gaz sancıları olmaz eğer ağlıyorsa açlıktandır demişti belki tam doymuyordur