Yengecanne_ 1anneem sizinle ayrı durumdayım 😊 benim oğlum da sekiz aylık Aralık’ta da doğum var inşallah.Nasıl emzirdiniz ikisini bana da biraz yardım eder misiniz 😊 büyük olan ek gıda ağırlıklı mı oluyor, emzirirken hangi göğsü hangisine ne kadar veriyorsunuz doktor bir yönlendirme yaptı mı 😊
1anneem Yengecanne_ canım bana cok kes dedıler kesmedim oglum zaten tek meme buyumus tu dıgerıne sut azıcık sıkınca sarı bıse gelıodu emmedı onu bende dıgerınıde sut gelırse bebege verıcem dıyodum bebek dogdugunda dıger memeyı verdım doymazsa dıgerındende emdi cok sukur sutum geldı suan oglum cok az emıo zaten uyku gecısı de emıo bazen ben veriyorum almıyor ek gıda agırlık lı oluyor acıkcası Rabbım ıkısındede yettırıyo yani ben bebege mama da verıcek tim cok sukur gerek kalmadı mamayıda dısarda felan rahat etmek acısından korkuluk alıssın dıyodum ama alısmadı emzırdım hep 🥰
1anneem Yengecanne_ kılo almasında sımdılık sıkıntı yok bebegımın Bı gogus birinin biri birinin seklinde emzırıyorum ben 😅 solu kucuk kuzum emıyor sag tarafıda oglum eger zorda kalırsam gogsumu yıkayıp oburunu de verıyorum
Yengecanne_ Allah kolaylık versin ilk önce 😊 Sağlıkla doğsunlar ve büyüsünler.Ben de aynı şeyleri yaşıyorum heyecanlıyım bazen karamsarım endişeliyim ama bir yanımda mutlu.Oğlum sekiz aylık şuan ve yalnız kaldığında odada hemen ağlıyor.Belki kardeşi ile büyümek iyi gelir 😊 çok garip duygular içindeyim.Kimsem yok ama zaten kimseden yardım isteyebilen biri de değilim.Ben de hala emziriyorum.Sütümün yaramadığına da inanmıyorum.Oğlum çok severek içiyor ve kilosu ideal.Ben de doğmadan kesmeyi düşünmüyorum.Çünkü dört ay sonra kardeşini emerken görünce kendini kötü hissedecek.Eğer oğlum emiyor olursa doğumda sütümün olmaması gibi bir durumda olmayacak inşallah.Bebek zaten doğduğunda çenesi hemen yoruluyor sütün taş gibi göğsünde kalıp ağrı yapıyor.Bazıları bence susmalı rızıklarını veren Allahtır.Diğer bebeğe yetmezse sütüm o an düşünürüm bırakmayı şimdiden neden kendimi üzeyim ki? Siz de akışa teslim olun 😊
UraSsmom Yengecanne_ Aynen öyle canım Rabbimin bi bildiği var insalnlar boş bol konuşuyo rızkı veren Allah hayırlısı olsun sizin de hakkınızda 💙
Yengecanne_ 1anneem sütü çok geleni küçüğe mi vermek lazım acaba 😊teşekkür ederim bu arada cevapladığınız için
Eda-Ece Ates_mami bir şey sorabilir miyim size,iki bebek ve emziriyorsunuz ya herhangi bir vitamin takviyesi falan alıyor musunuz? Aşırı yorgunluk bitkinlik oluyor mu? Ben de tandem emzirmek istiyorum çünkü ikinci olunca kızim 19 aylık olacak memeden kesmek istemiyorum. Şimdiden teşekkür ederim cevabınız için 🌺
Ates_mami Eda-Ece takviye alıyorum. Doktorumuz zaten 2 çocuk olmasa da gebelikte kullandıgın vitamine devam et sütü etkilemez ama kalitesi artar demişti. Gebelikte elenatal 1 içiyordum. Dogumdan sonra elenatal 2 ile devam ettim. Yorgunluk falan olmuyor. Düzenli de içmiyorum aslında. Aklıma geldiginde. İçmediğim zamanla pek Bi fark yok. Yediklerime dikkat ediyorum ama. Taze sebze meyve çok yerim.
tugceyildiz Merhaba Allah yardımcınız olsun öncelikle. Ben ilk çocuğumu emzirmediğim için bir şey söyleyemeyeceğim bu konuda. Ama benim de ilk doğumum sezaryendi kızım beş aylıktı ikinciye hamile olduğumu öğrendim. Tam 14 aylıkken de sezaryen sonrası normal doğum yaptım. Paylaşmak istedim sizinle 😊
UraSsmom tugceyildiz Yaa buda çok güzel bişey ama her doktor yapmıyomuş sanırım ve ben süreyi daha uzun olmalı diye biliyodum 🤔 Zor oldu mu peki ben cesaret edemiyorum şuan öyle bişey mesela 🙈 Allah bağışlasın ikisini de 🤲💙
Birmartannesi UraSsmom bende hamileyim tandem istiyordum bende ama maalesef sütüm yetmedi bide oğlum isirdikca sut gelsin diye dayanamadım,,, iki çocuğunda rızkını veren Rabbım benimki nasip değilmiş sizinki olur inşallah
UraSsmom Birmartannesi Ah canım tabi ki ben de istiyorum ama ne olur bilinmez belki dediğin gibi olacak belki çocuk kendi bırakacak bilemeyiz ki inşallah gönlümüze göre olur vardır bi hayır bunda da 💙
tugceyildiz UraSsmom amin Allah razı olsun 🙏😊normal doğum tabii ki kendi zorluğu oldu ama sezaryenle alakalı hiçbir sıkıntı yaşamadım. Doğumdan hemen sonra ultrasonla dikişlerimi de kontrol etti hiçbir sıkıntı yoktu ki zaten iyileşmiş. Evet destekleyen bir doktor bulmanız lazım. Ben doktorum sayesinde yapabildim. Yoksa pes edecektim. Ama o çok destek oldu. Süre konusunda da doktorumun bana dediği hiç endişelenme 6 ay yeterli bir süre. Zaten 6 ayda iyileşiyor dikişler. Ki öyle de oldu. Allah size de hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 😊 ben iyi ki de normal doğum yapmışım diyorum çünkü sezaryen sonrası ağrılar berbattı benim için. Bir de ikinci doğumumda kızım da küçüktü onunla da hemen ilgilenmem lazımdı. Normal doğumdan sonra hem çocuklarımla hemen ilgilendim işlerimi yaptım hiç yatmadım o yüzden çok mutluyum 😊
UraSsmom tugceyildiz Evet benim de en çok korktuğum sezaryen dikişleri 2 küçük bebeğim olacak ve ilgilenebilmem gerek inşallah bende başarabilrrim ve destekleyen bi Doktor bulabilirim 🤗