UraSsmom oğlum 10 aylıkken hamile kaldım 😀 tandem emzirdm oğlum 3kg doğdu kızım 3.3 kg doğdu ayrıca geldiğinde sütü hazırdı hiiç öyle süüm geldi gelmedi kargaşası olmadı çok da rahattı ama sonrası zor oluyor tabi bütük olan sa yenidoğan kadar emmek istiyor. Size yardımcı olabilecek birileri varsa ilk zamanları sadece emzirmeye ayırabilecekseniz sıkıntı olmaz. Ben 6 ay beraber emzirdm oğlum 26 ayllıken bıraktırdım bir sağlık sorunu yaşamadık şükür.