avciesra daha önce sintigrafi çektiniz mi siz? Böbrekler sorunsuz çalışıyor mu, inşallah öyledir .. bizim biri diğerine göre daha az çalışıyor ama tam olarak anlayamıyoruz durumlarını sintigrafi henüz çekilmediği için. Üç aylık olana kadar kendimi yiyorum bende ..Bir böbrekte de kaçak vardı bizim .. parankimde incelmeler de var . Bir de şeyi merak ediyorum yanıtlarsanız sevinirim. Doğduğunda Kreatin değeri yüksek miydi , operasyondan sonra düşüş oldu mu? Bizim çok yüksekti operasyondan sonra düşmeye başladı şükür ..