trz61 merhaba, 3 hafta yoğun bakım. Enfeksiyon tedavisi ardından sistoskopi ve valf ameliyatı. 4.aydq sintigrqfi ile böbreklere bakıldı ve sağ böbrek çalışmadığı tespit edildi. diğer böbrek çok şükür sağlam. 6.ayında yine sistoskpi valf ameliyatı. Bu süreçte her gün koruyucu doz antibiyotik verdik. Özet olarak böyle ama sürekli hastanedeydik kan tahlilleri ultrasonlar vs vs yeni yeni kabullenmeye başlıyorum bu hastalıkla yaşamaya. Enfeksiyon kapmaması gerekiyor