beys42 benim oğluma Vezikostomi açtılar yani karın değiliğin altına delik oradan çiş yapıyor böbrekler kendini daha erken toplarlayabilsin diye .. bunları olurken bir haftalıktı. Ben beze çiş yapıp yapamadığını hiç görmedim çünkü doğar doğmaz sonda takıldı hemen ertesi günde işlemler başladı . Sizin de iki taraflı buyume var demek ki tıkanıklık mesane çıkışsında. Mesane de zarar görmüş olabiliyor , bizmkisi gördü maalesef